«Δένει» τον Παχούμη ο Πανθρακικός – Συνεχίζει ένας από τους πρωταγωνιστές της περσινής πορείας

Σε μία σημαντική κίνηση ενόψει της νέας αγωνιστικής περιόδου προχώρησε ο Πανθρακικός, ανακοινώνοντας την ανανέωση της συνεργασίας του με τον Χρήστο Παχούμη.

Ο ταλαντούχος μεσοεπιθετικός θα παραμείνει κάτοικος Κομοτηνής για πέμπτη συνεχόμενη χρονιά, συνεχίζοντας να αποτελεί βασικό κομμάτι του αγωνιστικού κορμού των «πρασίνων».

Η παραμονή του έρχεται να επιβεβαιώσει την αμοιβαία εκτίμηση και εμπιστοσύνη που έχει αναπτυχθεί ανάμεσα στις δύο πλευρές τα τελευταία χρόνια.

Ο Παχούμης ήταν από τους παίκτες που ξεχώρισαν την περασμένη σεζόν, συμβάλλοντας καθοριστικά στην εξαιρετική πορεία του Πανθρακικού.

Με 32 συμμετοχές στο πρωτάθλημα και οκτώ γκολ, αλλά και τρία ακόμη τέρματα στο Κύπελλο Ερασιτεχνών, αποτέλεσε μία σταθερή και ποιοτική λύση για την ομάδα σε όλη τη διάρκεια της χρονιάς.

Η δημιουργικότητα, η ικανότητά του στο ένας εναντίον ενός και οι εμπνευσμένες πάσες στην τελική τρίτη του γηπέδου τον καθιέρωσαν ως έναν από τους πιο επιδραστικούς ποδοσφαιριστές του Πανθρακικού, προσφέροντας σημαντικές βοήθειες τόσο στο σκοράρισμα όσο και στην ανάπτυξη του παιχνιδιού.

Με την ανανέωση της συνεργασίας τους, Πανθρακικός και Χρήστος Παχούμης συνεχίζουν μαζί το κοινό τους ταξίδι, έχοντας πλέον μπροστά τους τη μεγάλη πρόκληση της Super League 2 και φιλοδοξώντας να πετύχουν ακόμη περισσότερα τη νέα αγωνιστική περίοδο.