Ο Κωνσταντίνος Χουλιάρας μέλος κεντρικής επιτροπής ΜεΡΑ25 , αναφέρεται στο θέμα των εμβολίων, στην δωροκάρτα των 150€ και στην Ειδικη Βαση Εισαγωγής στα ΑΕΙ.
Το πρόγραμμα εμβολιασμού της κυβέρνησης έχει αποτύχει. Εμείς σαν ΜεΡΑ25 είχαμε προτείνει να στηριχθούν οι ευάλωτοι πολίτες στη διαδικασία του εμβολιασμού. Λέμε ναι στον εμβολιασμό, αντίθετοι την υποχρεωτικότητα.
Οι νέοι ακούν αντιφατικά μηνύματα και αντιφατικές δηλώσεις των μελών της Κυβέρνησης. Οι νέοι θεωρούν κοροϊδία τα 150 ευρώ που πρέπει να χρησιμοποιηθούν σε συγκεκριμένους τομείς της οικονομίας. Θεωρούν ότι η κυβέρνηση τους χρησιμοποιεί για να δώσει τα χρήματα εκεί που θέλει. Τα χρήματα αυτά δεν φτάνουν ούτε για τα εισιτήρια για τον τουρισμό εξάλλου οι νέοι άνθρωποι σε πολύ μικρό ποσοστό επιλέγουν επισκέψεις σε μουσεία και πολιτιστικές εκδηλώσεις. Έχουν άλλο τρόπο διασκέδασης. Εμείς σαν ΜεΡΑ25 είχαμε ζητήσει από την κυβέρνηση πριν από ένα χρόνο να δημιουργήσει πολλά κέντρα για να γίνονται μαζικά τεστ. Τα κέντρα αυτά θα μπορούσαν να είχανε μετεξελιχθεί σε εμβολιαστικά. Είχαμε ζητήσει επίσης τη σοβαρή και ουσιαστική ενίσχυση της πρωτοβάθμιας υγείας. Όμως αυτά δεν έγιναν και φτάνουμε τώρα να δίνουμε δωροκάρτες για να πείσουμε τους νέους ανθρώπους.
Η κυβέρνηση και ο κύριος Μητσοτάκης προτίμησε να κάνουν μία επικοινωνιακή διαχείριση της πανδημίας. Δεν φρόντισαν να παρθούν τα κατάλληλα μέτρα για το άνοιγμα των σχολείων και των πανεπιστημίων έτσι ώστε να υπάρχει διαζώσης διδασκαλία. Έχουμε μεγάλη ανησυχία για την επόμενη σχολική χρονιά δεν βλέπουμε να παίρνονται oυσιαστικά και σοβαρά μέτρα. Τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς εξακολουθούν να λειτουργούν με μεγάλη πυκνότητα και να αποτελούν ένα βασικό χώρο μετάδοσης του ιού. Ελαφρότητα στα όρια της εγκληματικής ανευθυνότητας από τους χειρισμούς της κυβέρνησης δημιουργεί μία σύγχυση στους πολίτες.
Η επιλογή της κυβέρνησης να εφαρμόσει το νέο νόμο για την παιδεία με την ειδική βάση εισαγωγής δημιουργεί τεράστιο πρόβλημα. περίπου 25.000 μαθητές θα μείνουν εκτός των πανεπιστημίων. Δεν ξέρουμε τι να πούμε στα παιδιά πώς να τα παρηγορήσουμε. Αιφνιδίασαν τους υποψηφίους και δίνουν ένα έμμεσο χτύπημα στην τριτοβάθμια εκπαίδευση. Αφού λιγότεροι εισακτέοι θα δημιουργήσουν τμήματα σχολών που δεν θα είναι βιώσιμα και σχολές που θα έχουν ανάγκη μικρότερες κρατικής χρηματοδότησης. Η εφαρμογή της ειδικής βάσης εισαγωγής στα ειδικά μαθήματα δημιούργησε το πρόβλημα του μαθητή που έστειλε την επιστολή. Ο Νόμος Κεραμέως επέβαλε στις σχολές με έναν αλγόριθμο να δώσουν συντελεστές για τη βάση εισαγωγής. Έτσι για παράδειγμα στο σχέδιο έπρεπε να γράψουν πάνω από 14 για να μπορέσουν να έχουν τη δυνατότητα εισαγωγής.
Τεράστιο παράδοξο μαθητής που συγκεντρώνει 20988 μόρια που θα ήταν υπέρ αρκετά για την ιατρική Αθηνών να μην μπορεί να μπει στο Μετσόβιο και αυτό λόγω της βαθμολογίας του ειδικού μαθήματος. Στον προηγούμενο Νόμο στα ειδικά μαθήματα αρκούσε η βαθμολογία του 10 για όλα.
Σε κάθε περίπτωση το ΜεΡΑ25 είναι έτοιμο να ανταποκριθεί στη διαδικασία των εκλογών.